OomHans overdenkt de dingen

  • Recent hot

  • Categorieën

  • Archief

  • Commentaar

  • Abonneren

  • Je mail-adres

    Doe mee met 158 andere volgers

  • Delen

    Bookmark and Share
  • Blog statistieken

    • 129,240 hits
  • Spam

  • Site in andere taal

  • Verse rampen

Thé

Posted by OomHans op 18/12/2014

Ik hield ’t niet droog gisteravond kijkend naar Thé Lau’s laatste optreden afgelopen zomer in HMH; concert start vanaf minuut 45 in de docu).
Wellicht onze eigen Luc De Vos.
Mooi: Paskal Jakobsen, Jacqueline Govaerts, Tom Barman, Lange Frans, Maria de Fatima en publiek trokken Thé er vocaal doorheen.

Een selectie:

 
en de lucht wordt donker
en de maan verschijnt
maar ik word niet dronken
want er is iets dat harder toeslaat
en dat maar niet verdwijnt
 
 
en de klok zegt tik, tik
tikt al mijn uren weg
voor wie wacht komt alles steeds te laat
 
..
 
ik heb vannacht gedronken en gezien
hoe geen vrouw ooit krijgt wat ze verdient
het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd
ik heb vannacht gedronken en gezien
 
 
Voor ons is het lichte water
achter ons de zware dijk
denk aan nu en niet aan later
onder aan de dijk
 

 
Het leven gaat zo snel voorbij, dus zing en ik vergeet de tijd
Je muziek die maakt me vrij
Zing een liedje voor me
 

 
Dit is voor degene die je overal herkent.
Het leven is voor jou en mij,
want dit is ons moment.
En ik hef het glas op jouw gezondheid,
want jij staat niet alleen
 

 

TheLau1

Eén reactie to “Thé”

  1. Rinaldo said

    Open (moet ’t zijn) !

Geef een reactie

 
