OomHans overdenkt de dingen

  • Recent hot

  • Categorieën

  • Archief

  • Commentaar

  • Abonneren

  • Je mail-adres

    Doe mee met 158 andere volgers

  • Delen

    Bookmark and Share
  • Blog statistieken

    • 129,475 hits
  • Spam

  • Site in andere taal

  • Verse rampen

Crossing Border

Posted by OomHans op 10/11/2010

Crossing Border Volgende week is ’t weer zover: Crossing Border in Den Haag. Veel leuke bandjes en schrijvers heb ik daar de afgelopen jaren voor ’t eerst zien optreden. Aldus uitgebreid stil gestaan bij de programmering van dit jaar.
Waarbij bleek dat ‘t al uitverkocht is!
Heb ik weer.
Nog een geluk dat ik zo’n zonnig karakter heb, dus.. er is vast eén van mijn vele hondstrouwe lezers die zegt: ‘OomHans.. neem mijn kaartje maar, want ik lig toch thuis geknakt in een langdurige herfstdepressie. Plus.. ik doe er een tientje bij voor een paar wijntjes
Ontroerend zoiets.

Uit de oceaan van bandjes in het programma heb ik onderstaande 3 geplukt om te gaan bekijken:

Een kleine selectie afgelopen jaren op Crossing Border gezien:

Geef een reactie

 
