OomHans overdenkt de dingen

  • Recent hot

  • Categorieën

  • Archief

  • Commentaar

  • Abonneren

  • Je mail-adres

    Doe mee met 158 andere volgers

  • Delen

    Bookmark and Share
  • Blog statistieken

    • 129,475 hits
  • Spam

  • Site in andere taal

  • Verse rampen

Damesjukebox

Posted by OomHans op 30/12/2009

Afgelopen 2 jaar waren er opvallend veel vrouwen op het podium, radio, tv of ..het stond op in het café.
Zelf nog gezien: Anneke Giersbergen en Ellen ten Damme (Waterfront), Joan Wasser en Charlie Dee (Rotown), en Wende Snijders (Kunsthal tijdens Museumnacht)

Oordeel zelf:.

Goldfrapp

4 Reacties to “Damesjukebox”

  1. Lex said

    Hans,
    Je hebt een prachtige compilatie gemaakt. Tot mijn spijt [snik] zit Ilse de Lange er niet bij en dat is :-\
    Hoe dan ook en Lex

  2. Lex said

    Wij hebben er met z’n allen best weer lang op moeten wachten, maar het nieuwe jaar is dan toch begonnen. Wens je héél véél met de rest van 2010.
    Ilse dus niet gratis. Wel toch deze Melody Gardot?

  3. Lekker doorgaan met het afsnuffelen van de wereld zou ik zo zeggen. Blijven ‘opserveren’ graag. Ik proost op een ‘baasloos’ 2010. Dat lijkt me het minste wat ik je kan toewensen.
    Mijn selectie van jouw selectie: the ting tings; verrassend kittig en pittig. Erg fijn om de spieren mee los te gooien.

Geef een reactie

 
